![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0KKRdpGE2zsDOQXcIndcqjNXqOax6u4ZUsBT9KMoJP805acbZKlYK6K32yv__oqc8PtUgyjrUI4PSPNsTrIOUgUguCLL6v7Qtx6RGY812EJFtIFbSZdurysS4kGe18Ol9ItBcLZWjdov2/s200/07022009293.jpg)
Risten ble videre sveiset fast i sylinderen. Vi vurderte et pressesystem, men dette var ikke anbefalt av guruene på Nøgne'Ø
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKZilnxIShdNt_G6cQNHD3ScY04NXOUrcchyWLz1M13P8Vk4gGeIlfjbRl7sNRiWOLzzEquQewQYVNFXQPwMUIWE1dugos5IPhoT_5vHHt97qKIkt0tVLw2qsc_1wMXua7uthdFjfZFjhK/s200/07022009296.jpg)
Sveiset på en kant nede får å holde bedre på varmen fra gassbrenneren. Beina består av et "rør i rør" system for å få justerbare ben som også kan tas av under transport. To av de skal ha hjul. Håndtak ble sveiset på i passe høyde. En mindre rist for toppen av maltsylinderen for å spre vannet ifm mesking.
I morgen skal vi lage et løfte og hektesystem for maltsylinderen. Dette for å slippe et høyt heisesystem på toppen av meske/kokekaret. Følge med!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar